26 C
Brno
Sobota, 20 července, 2024
DomůRady a NávodyJak si stanovit rozpočet pro propagační předměty

Jak si stanovit rozpočet pro propagační předměty

Date:

Nenechte si ujít

Co jsou kanabinoidy a jak fungují?

Kanabinoidy představují látky, o kterých se stále častěji hovoří...

Hotel Mlýn Karlštejn: Spojení historie, luxusu a relaxace v jedinečném ubytování

Máte rádi historii a k tomu rádi cestujete? Je vám...

Ty nejlepší vodácké trasy na Vltavě

Vltava se z vodáckého hlediska dělí na 2 části...

Vodácký zájezd: dobrodružství na vodě, které si zamilujete

Vodácký zájezd je skvělým způsobem, jak prozkoumat nejrůznější řeky,...
- Komerční sdělení -časopis

Propagace vašich produktů nebo služeb je nezbytná pro oslovení cílového publika a generování prodeje. Jakým způsobem si pro propagační předměty stanovit vhodným způsobem rozpočet?

Rozpočet na propagační předměty se odvíjí od počtu lidí

Ještě než vyčleníte konkrétní sumu na libovolný typ propagace, musíte mít jasnou představu o tom, čeho se snažíte docílit.

Potřebujete zvýšit povědomí o značce, generovat potenciální zákazníky, zvýšit konverze nebo si udržet zákazníky? Vaše cíle budou následně určovat konkrétní typ propagace, kanály, publikum a metriky, které budete používat k hodnocení celkového výkonu.

Obecně lze říci, že propagační předměty se budou hodit téměř vždy a všude. Jinými slovy, žádný marketingový rozpočet zpravidla není tak nízký, aby se do něj tato položka ještě nevešla. Během celého roku také existuje řada příležitostí pro její uplatnění.

Je ale vhodné si rozmyslet, při jakých příležitostech a komu konkrétně budete promo produkty distribuovat. Potřebujete je pro klienty nebo je chcete rozdávat i svým zaměstnancům? Z toho lze odvodit základní úvahu o počtu těchto položek. Řídit se můžete i daty z let minulých. K odhadovanému počtu pak přidejte rezervu ve výši 10 %.

Důležitý je typ předmětů i včasné plánovaní

Pro stanovení rozpočtu je rovněž důležité stanovit typ reklamních předmětů, jako je tričko, propisovací tužky či luxusní zápisníky. Je nutné se zajímat o to, za kolik je reálné každou položku vyrobit. Při sestavování rozpočtu na propagační produkty se též často zapomíná na náklady na dopravu, skladování a expedici.

Stejně tak je mnohem jednodušší si rozpočet pro tyto účely naplánovat po čtvrtletích nebo alespoň na pololetí. Umožní vám to propagační předměty také personalizovat v rámci ročních období. Koncem roku tak mohou být pro vaše publikum atraktivnější kalendáře a diáře, v létě například plastové lahve na pití.

Jednotlivé položky začněte plánovat včas, pomůže vám to vyhnout se unáhleným objednávkám, které mohou váš rozpočet příliš zatížit. S UniMark po celý rok vyberete ty nejlepší propagační předměty i pro svou značku.

Nejnovější příběhy

- Komerční sdělení -pr článek